Trening

TRENING KARDIO

Celem treningu wytrzymałościowego, zwanego też treningiem kardio, jest takie wyćwiczenie organizmu, aby był on w stanie przez dłuższy czas wytrzymywać wysiłek fizyczny. Podczas tego treningu wzmacniasz serce i układ krwionośny, redukujesz tkankę tłuszczową oraz przyspieszasz regenerację organizmu. 

ZALETY I CELE TRENINGU

WYTRZYMAŁOŚĆ

Kiedy skupiasz się na treningu wytrzymałościowym, chcesz przede wszystkim osiągnąć maksymalną, długotrwałą poprawę wydolności połączoną z szybką regeneracją.

REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Regularny trening kardio przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej i wzmacnia układ immunologiczny, dzięki czemu po prostu czujesz się lepiej i jesteś bardziej odporny na choroby.

RZEŹBA MIĘŚNI

Trening wytrzymałościowy umożliwia osiągnięcie lepszej rzeźby ciała, ponieważ dzięki niemu możesz spalić warstwę tłuszczu przykrywającą Twoje mięśnie.

Trening kardio

PRZYRZĄDY

FitAcademy oferuje Ci różnorodne możliwości treningu Twojej wytrzymałości. W naszym Klubie masz do dyspozycji wiele nowoczesnych przyrządów takich marek jak LifeFitness i Concept2, np. bieżnie, crosstrainery, rowerki i ergometry wioślarskie. Są one dostępne przez 7 dni w tygodniu specjalnie dla Ciebie!


TRENING NA MASZYNACH

Trening na maszynach

PRZYRZĄDY

Strefy z maszynami w naszym Klubie są wyposażone wyłącznie w najlepszej jakości przyrządy amerykańskiego producenta sprzętu TKO. Do dyspozycji masz około 20 różnych typów maszyn, a w sumie około 40 stanowisk do treningu siłowego. Przy pomocy tych przyrządów możesz na różne sposoby przetrenować wszystkie grupy mięśniowe.

Podczas treningu na maszynach ćwiczysz pojedyncze grupy mięśni bądź kilka grup mięśni jednocześnie. Dzięki z góry ustalonemu zakresowi ruchów możliwa jest równomierna rozbudowa muskulatury. Maszyny są szczególnie rekomendowane początkującym, ale również zaawansowani mogą z nich skorzystać w celu uzupełnienia treningu poszczególnych mięśni.

ZALETY I CELE TRENINGU

POPRAWA WYTRZYMAŁOŚCI MIĘŚNI

Stosowanie dużej liczby powtórzeń skutkuje poprawą wytrzymałości mięśni.

ROZBUDOWA MUSKULATURY

Niezależnie od tego jaki poziom prezentujesz możesz jednocześnie trenować kilka mięśni na raz lub koncentrować się na pojedynczych mięśniach.

POPRAWA RZEŹBY MIĘŚNI

Wytrenuj swoje ciało, zredukuj tkankę tłuszczową i spraw, że Twoje mięśnie staną się widoczne.


Trening na wolnych ciężarach

W przeciwieństwie do treningu na maszynach zakres Twoich ruchów w ćwiczeniach z wolnymi ciężarami nie jest niczym ograniczony. Dzięki temu w ruch zaangażowane są także mięśnie podpierające i podtrzymujące ciało. Trening z wolnymi ciężarami jest więc intensywnym treningiem dla zaawansowanych. 

ZALETY I CELE TRENINGU

ZWIĘKSZENIE SIŁY

Większe obciążenia umożliwiają trening siły maksymalnej oraz, dzięki swobodzie ruchów, poprawiają koordynację mięśniową.

PRZYROST MASY MIĘŚNIOWEJ

Hantle i obciążniki do sztangi o różnej wadze wspierają wzrost twoich mięśni.

POPRAWA RZEŹBY

Odpowiednio zaplanowany trening umożliwia rozbudowę mięśni i jednoczesną redukcję tkanki tłuszczowej – w ten sposób możesz sprawić, że Twoje mięśnie staną się bardziej widoczne.

Trening na wolnych ciężarach

PRZYRZĄDY

W strefie wolnych ciężarów masz do dyspozycji odpowiednio dużo miejsca do ćwiczenia. Możesz przeprowadzić trening przy użyciu różnorodnych hantli, sztang, wyciągów, ławek do wyciskania, atlasów, maszyn na nogi i wielu innych najlepszej jakości przyrządów marki TKO.


SAUNA

Sauna

Prawdziwa fińska sauna jest niezrównanym doświadczeniem i koniecznością dla wszystkich. W równym stopniu oczyszcza duszę i ciało. Wykonano ostatnio wiele badań szczególnie dotyczących skutków zdrowot nych sauny. Ciepło otwiera pory skóry i oczyszcza ciało. Po wysiłku fizycznym, na przykład joggingu lub treningu, kąpiel w saunie jest bardzo korzystna.


ZAJĘCIA FITNESS

Zajęcia fitness  mogą być idealnym rozwiązaniem dla początkujących oraz świetnym uzupełnieniem i urozmaiceniem treningu dla zaprawionych w bojach wyczynowców. Trzeba tylko mieć świadomość wszystkich dobrych i słabych stron takiego rozwiązania.

 

Dopiero zaczynasz swoją przygodę z aktywnością? Zajęcia fitness mogą być świetnym sposobem na to, by zacząć trenować. W grupie jest większa motywacja, a do tego prowadzący zaplanuje Twój trening i nie będzie trzeba się martwić!

Sprawdź nasz GRAFIK ZAJĘĆ!
Zajęcia Fitness